Sammanfattning

Publicerad 19.05.2017 kl. 13:49

Kursen är över och uppdraget så gott som avklarat, nu återstår bara att skicka in slutresultatet av våra ansträngningar till uppdragsgivaren :). 

Onsdagen 17.5 träffades vi alla i gruppen för sista gången för en utvärdering av vårt projekt. Efter mini-mässan samlades vi och gick igenom för- och nackdelar med kursupplägget, och vad vi lärt oss av kursen och av varandra.

Det som vi alla tyckte fungerade bäst var samarbetet inom gruppen. Vi lärde oss samarbeta på distans, och att foga ihop våra olika bidrag till en helhet. Dessutom var det roligt och lärorikt att få inblick i varandras studier.

Det vi lärt oss av vårt projekt är att det är viktigt att kontinuerligt hålla kontakt och uppdatera varandra om hur arbetet fortskrider, och att det är bra att sätta upp små del-deadlines för att hålla motivation och arbetstakt uppe. 

 

Marknads Kommunikation
Kommentarer (0)
Spamfilter
Skriv siffran 6 med bokstäver:

Vi som driver denna blogg studerar grafisk design på Novia och marknadsföring vid Åbo Akademi. Tillsammans går vi kursen Marknadsföringskommunikation, där vi arbetar med Skärgårdsbaren i Åbo som kund. Vårt mål är att få mera lunchgäster att hitta till Skärgårdsbaren.
Här på bloggen kommer vi dokumentera vad som händer under kursens gång.

Senaste kommentarer